Sunday, January 23, 2011

~RinDU mY bOY~

as salam...
malam yang sungguh sunyi,, hanyalah kedengaran desiran angin kipas...
suara rakan sebilik pun tidakku dengar..(ayat skema la plak)..

tiba2 jer rasa sunyi n rindu kt some1,, rindu nak dengar suara nangis, ketawa n celotehnyer yang manja..
mesti korang tertnya2 sape kn?? teka la...teka la..hehe..
jeng..jeng...

aku rindukn sorang 2,, matanya sepet lebih kurang aku,putih lebih kurang aku, kepala kadang2 2 botak..(aku ada rambut tau..hihihi)
botak?? wow,, sgt seksi, aku suka tau.. ermmm,, comelnyer dia..
tapi yang xtahan 2,, degil n xdengar cakap tau, orang cakap A, dia cakap Z,, kadang2 sakit hati.. tapi kalau kita marah dia, dia mula lah merajuk,, duduk t'tonggeng.. ingat skali nak tergelak, igt dua kali nk jer pukul2...hisshhh...

dia bahasakn dirinyer DIK MA,, panggilan manja,, kononnya anak bongsu,, pdhal uminyer nk baby lg.. ooppsss....kantoi...hihihi..





ni hah dia,, DIK MA ku sayang,, cik tiey sayang DIK MA tau...muahhh..
~DIK MA versi baby~
..so cute miut..

DIK MA now,,dengan tatak...versi botak, dan bertudung,,hehe..


credit to TUAN MUHAMMAD AMMAR HARITH BIN TUAN YAACOB &
TUAN NUR AINA NAJWA BINTI TUAN YAACOB

P/S: tatak 2 adalah kakak.. panggilan dik ma tok kakaknye..
miss u lalings..

papai...


No comments:

Post a Comment